piątek, 28 grudnia 2012

Wróciłam :-)

Witam serdecznie po długiej nieobecności - postaram się poprawić.
Na początek przepraszam wszystkich stałych czytelników - nawet nie wiedziałam, że tacy są :-)

Uzbierałam sporo zdjęć moich dokonań, więc obiecuję, że w kolejnych dniach postaram się nadrobić zaległości.

W ramach przeprosin - miniaturowy domek z piernika jako element stroika bożonarodzeniowego.



W tak zwanym międzyczasie zostałam wyróżniona Liebster Blog Award przez Lidkę Ka z bloga Smaki na talerzu  Bardzo dziękuję. Poniżej odpowiedzi na pytania :-)

1. Skąd wziął się pomysł na stworzenie Twojego bloga?
Blog miał być moim wirtualnym zeszytem z przepisami. Tymi już sprawdzonymi, do wykorzystania. Początkowo miał zawierać wszystkie przepisy, ale ostatecznie umieszczam w nim tylko przepisy na wypieki lub na coś słodkiego.
Nigdy nie sądziłam, że ktokolwiek na niego zaglądnie.

2. Kiedy odkryłaś/-eś w sobie pasję kulinarną?
Przypuszczam, że się nią urodziłam :-) Gotowałam i piekłam już pod koniec szkoły podstawowej. Tak na poważnie pasja zawładnęła mną jakieś 9 lat temu, po ślubie i wyprowadzce z domu.

3. Czy jest w Twojej kuchni coś, czego nie cierpisz?

Nie, kuchnia jest moja. To mówi samo za siebie.

4. Jaka jest Twoja ulubiona przyprawa?
Cynamon

5. Jaki był/jest Twój ulubiony program kulinarny?
Nie mam zbyt dużo czasu na oglądanie telewizji, a jak mam chwile, to oglądam tylko programy kulinarne. Nie mam jednak ulubionego...choć może... Słodki biznes ;-)

6. Czy jesteś za czy przeciw jedzeniu w łóżku?
Zdecydowanie za, choć ostatnio nikt mi nie podał jedzenia do łóżka...

7. Czym chętnie się zajmujesz w wolnym czasie - poza kucharzeniem?
Uwielbiam czytać, a nawet pożerać książki. No i oczywiście moją drugą pasją (choć to szumnie brzmi) staje się powoli mój przydomowy ogródek. A niektórzy myśleli, że będę zakopywać sztuczne kwiaty :-)

8. Jaka byłaby Twoja wymarzona podróż kulinarna?
Nieśpieszna podróż samochodem po Włoszech, ale tych spoza tradycyjnych szlaków. Tylko ja, mój M i wszystkie smaki Italii.

9. Jakie jest Twoje najprzyjemniejsze kulinarne wspomnienie?
Przygotowywania do Świąt Bożego Narodzenia. Mama, ja i siostra gotujemy, a Panowie (w osobie Tata i 2-ch braci) plączą się pod nogami :-)

10. Co myślisz o fast-foodach?
Powiem tak: dobry fast-food nie jest zły.

11. Kto jest dla Ciebie kulinarnym autorytetem?
Była nim moja babcia Krysia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

print